Tabiki oldu.
Yari battim desemde yeridir.Amma velakin gecmise baktigim da da iyki cesaret etmisim deyip gecmisteki hatalar,yasanmisliklar size cok iyi tecrube kazandiriyor.Benim ailemde hic esnaflik yapan veya yapmis birisi yoktu.Dolayisiyla bana ne tecrube nede guven aşılayan bir ortam olmadi.Herseyi kendim denedim aci tatli yasadim.
Simdi bu tecrubeleri kendi cocuklarima aktarabilir benim gibi hatalara dusmemeleri icin yol gosterici olabilirim.
Ticaretten korkmayin.Paradan ziyade cok seyler kazanacaginizdan emin olabilirsiniz.