Merhabalar,
Hayırlı geceler, ilk işinizi kurarken tedirgin oldunuz mu? Tüm imkanlarım var, başarılı olabileceğimi ve emek vererek güzel yerlere gelebileceğime inancım tam ama konu gel kuralıma gelince çok tedirgin oluyorum,
Yükselirsem mutlu olurum, batarsam tecrübe olmuş olur ama zamanımız da bir batış hikayesi çok korkunç olur, Sizler de bu duyguyu yaşadınız mı?