Project10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
default config kullanmanız daha iyi olacaktır 1.6 pub serverlarında oynuyacaksınız sanırım internetten indireceğiniz herhangi cfg içinde recoil,setbrust,alias gibi bazı silahların mermilerinin düz gitmesini sağlayan kodlar var araştırarsanız bulursunuz bunlar yasaktır tw kontrolünde bunları bulup sizi serverdan ve ts3den banlayabilirler uzun süre server yönettik bu yüzden biliyorum
Aynen mermiler düz gitsin istiyorum. Normalde de adama sıkıyorum bambaşka yere gidiyor. Bunun ayarlamasını yapabilir misiniz bana