default config kullanmanız daha iyi olacaktır 1.6 pub serverlarında oynuyacaksınız sanırım internetten indireceğiniz herhangi cfg içinde recoil,setbrust,alias gibi bazı silahların mermilerinin düz gitmesini sağlayan kodlar var araştırarsanız bulursunuz bunlar yasaktır tw kontrolünde bunları bulup sizi serverdan ve ts3den banlayabilirler uzun süre server yönettik bu yüzden biliyorum