Araba şase tarafından işlem görmüş olabilir veya alırsanız sizin tarafınızdan %100 işlem yapılacaktır. Alıcıyken sorun etmeyebilirsiniz. Lakin satacağınız zaman karşı taraf için mide bulandırıcı olacaktır. Servis tarafından her ne kadar yapılmış olsa da fiyat belirttiğiniz gibi çıkmamalı diye düşünüyorum. Plaka üzerinden kaza sorgulaması ve geçmişi ile ilgili bilgi edindiniz mi? Ayrıca ağır hasarlı olarak geçmesi mümkün bunları kontrol etmenizi tavsiye ederim. Benim açımdan alınabilecek araç statüsünden çıkıyor. Bunun başlıca sebebi şase işlemi oluyor.