Karşı dairemdekinin köpeği havlayıp duruyor (taşındığımdan beri), ben rahatsız olmuyorum alıştım da zaten küçükken köyde yaşadım falan hayvan seslerini ben duymuyorum çok sıradan bir ses gibi geliyor. Ama çocuğum olsa ya da seslere karşı çok duyarlı biri olsam kesinlikle çok rahatsız olurdum, insanları rahatsız etmemeniz gerek. Hem şehirde yaşayacağım hem de insanlar benim isteklerim için keyiflerinden ödün verecek diye bir şey yok.