Sokak köpeklerine karşı bir şey demiyorum köpeklerin yeri sokak değildir. Ancak sokakta köpek istemeyen vatandaşlarımız köpeği alıp eve getirincede ayrı şikayet ediyor. Apartmana götürüyorsun apartmanda bakılmaz diyorlar, lüks sitede oturuyorsun orda bile laf edenler oluyor. Geçen gün yeni taşındığım yerde komşumun birisi köpeğimi dışarı çıkarırken asansörü kullanıyorum diye laf söylemiş. Birde bana bahçede beslesen olmaz mı ben korkuyorum köpekten karşılaşıyoruz sabahları diyor. Ondan önce oturduğum sitede gıcık bir kadın vardı çocuklarıyla karşılaşıyoruz diye sabahları yönetime şikayet edip duruyordu. Neymiş çocukları köpekten korkuyormuş her an birşey olabilirmiş. Bahçede beslesem bu seferde sitenin bahçesi babanın malı değil al evinde besle diyecekler. Hayır sorması ayıp sokakta olmaz, parkta olmaz, apartmanda olmaz , sitede olmaz. Bu köpekleri nerede besleyeceğiz? O zaman tüm köpekler ölsün sadece villada yaşama imkanı olan zengin kesim beslesin böyle saçmalık olabilir mi? Artık ben olaya sokak köpeği değil köpek düşmanlığı olarak bakıyorum. Sahipli köpeğe bile karışıyor bizim millet ben bunda art niyet ararım. Geçende birisi yönetimden izin aldınız mı beslerken serbest mi diye sordu.

Sokakta olan köpeğede çok seviyorsan al evinde besle diyorlar. İyide siz hiç bir şekilde memnun olmuyorsunuz ki??

Not: Köpeğim cins , cooker spaniel 12 kilo birşey buna bile sürekli laf geliyor büyük ırk besleyenlerin Allah yardımcısı olsun.