barisUNEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendim sahiplendiğim 3 tane sokak kedisi var. Bunları kaynaştırmak birlikte yaşamalarını sağlamak aylarımı aldı ve haliyle ekonomik olarak da zar zor yetebiliyorum. ( Asla ama asla bırakmam onları) Bu kediyi ve diğer 5. kediyi bu kış evime aldım. Soğuk hava da hastalanmışlardı. Tedavilerini yaptırdım, düzeldiler ve şimdi yuva aramaktayım. Evimde şuanda toplam 5 kedi barınıyor. 3 tanesi benim yoldaşlarım. Diğer tekir sarman kedinin kısırlaştırmasını yaptırdıktan sonra sahiplendirme ilanı açmayı düşünüyorum.
detaylı bilgi, anlayış ve yardımseverliğiniz için teşekküre ederim bendede var 1 tane Allah bağışlasın ellerinden öper hatta yan bile bakıyor