İranlı bazı kişilere denk geldim sosyal medyada çektikleri videolarda Türkiye işgali adı altında stratejik planlar yapıyorlar toplantıları falan bir sürü şey yapıyorlar bir türk Grubu iranda aynı şekilde bayrakları asıp toplantı yapsa hepsini anında işkenceye alırlar bizim ne istihbarat çalışıyor ne devlet içeriden işgale uğruyor ülke...
Buradaki en az 50 kişi İran milisidir İran'la çatışma da çok yakında Suriye'deki mevcut durumda milislerle karşı karşıya gelinecek ve iceridekiler emir alınca bakalım neler olacak .
Paylaşır mısın şikayet edelim