Hala seçim olmasını bekleyen "akıllı" insanlar var. Yav görmüyor musunuz işte, görün. Ama siz akıllısınız, pardon. Kendi düşen ağlamaz, yakışıyor bu topluma yaşatılanlar ve yaşatılacaklar...
Günlerdir uykularım kaçıyor, kafamda ki tek soruya cevap bulamıyorum ve hep bunu soruyorum.
Kimse neden hesap sormuyor?