Değerli r10 halkını selamlıyorum.

Malumunuz kur farkından dolayı oldukça pahalıya denk geliyor. Aylık maks 100 TL ödeyeceğim, hızı ve özellikleri ile tatmin edecek US hosting firması öneriniz var mı?

Teşekkürler...