Hala seçim olmasını bekleyen "akıllı" insanlar var. Yav görmüyor musunuz işte, görün. Ama siz akıllısınız, pardon. Kendi düşen ağlamaz, yakışıyor bu topluma yaşatılanlar ve yaşatılacaklar...