USDT'nin TL cinsinden değeri sabit değildir. Bunun sebebi fiyatının satıcı tarafından belirlenmesi. Diyelim ki herkesin tetherden kaçmak isteyeceği bir durum oluştu, insanlar elinden çıkartabilmek için piyasa değerinin altına koyacaktır. Örn değeri 16TL, birisi hızlı kaçabilmek için 15.99'a koyacak. Başkası öne geçmek için 15.98'e koyacak. Bu şekilde binlerce kişi yapınca dolar 16TL iken Tether 10TL bile olabilir.
Bir gün Tether' e böyle bir şey olursa bir daha kripto piyasası çok uzun yıllar toparlayamaz zaten bence bırakın faiz getirisini vs