Anonim Şirket kuruluşu yapılıyor. İsim tescil işlemleri halledildi. Bu arada teknik alt yapı iyileştirmeleri yapılıyor. Meslek birlikleri ve Rtük tarafı ile görüşmeler sağlandı. Rtük ve meslek birliklerinden de lisans alınacak tabiki.
Saygılarımla.