Peyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çom çom çom
Bunu ve yorumunu beğenenleri engelledim bile Bunlardan ne fayda gelir , safi rüzgar

Ben de engelledim.Türk insanının atatürkle derdi olamaz.Ülkenin kurucusuna yapılan hakaret kanalını destekleyen yorumu ve beğenenlerle işim olmaz.Bi zahmet onlarda beni engellesin.Ticaretim de olmasın sohbetim de.Bu tarz mesajları report edin arkadaşlar.İnanıyorum ki yönetim gerekeni yapacaktır.Kimsenin ülke kurucusuyla derdi olamaz olmamalıdır.Zira engellediklerim beni alıntı yapıp zaman kaybetmesin çünkü mesajlarını okumuyorum bile.