emincanweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Forumda adıma açılmış 2 şikayet konusu mevcut, 3 adet olmasına zorladım ama çift sayı oldu önemli değil. Yakın zamanda çok kişiyle iş yaptım, memnuniyet konusunda kusursuz çalıştım ticaretlerim kısmında mevcut zaten. teknohaberler.org sayfam için içerik yönünden olsun seo yönünden olsun çeşitli çalışmalar ve paketler satın aldım.

Yaklaşık 2 haftadır @BilalBayar;hocamla çalışıyoruz, eline sağlık kendisi muhteşem içerikler giriyor daha doğrusu editör hizmeti veriyor ekibi ile. 3 haftadır bankanın yuttuğu 2000 lirayı almaya çalışıyorum. Öğrenciyim, belki yaşımı büyük sanan vardır fakat 15 yaşındayım her neyse konumuz bu değil. Sınavlarım var, bazı arkadaşlar iş için mesaj atıyor kırmamak için işi yapıyorum teslim ediyorum çoğu zaman uzun vadeli çalıştığımız kişiler var şuan.

Aslında iş şöyle bir boyut aldı, şuan elimde nakit ya da kredi param mevcut değil bu sebeple ödeme yapamıyorum. İlgili kişilere (bilal hocam ve sınırlı kişiler) hariç bana anlayış gösteren kimse yok. Ben elimden geldikçe herkese yardımcı olmaya çalışıyor, anladığım işlerde de aynı şekilde yardımcı olmayı seviyorum. Şikayetler var evet, üstesinden geleceğim zaten şuan için benim açımdan bir sorun oluşturmuyor, çok da umrumda değil şuan durumun gidişatı.

Böyle kimi için gerekli, kimi için gereksiz bilgiler verdim fakat bu konuda görüş bildirmenizi istiyorum. Forumda yeni bir üye değilim, bu şekilde feedback bekliyorum siz değerli üyelerden.
İyi niyetli olmuş olsanız hakkınızda şikayet açan bir mağdur arkadaşımıza "Az önce kendisine dedim ki, "2 haftadır beni oyalıyorsunuz, ödemeyi yarın 19.00'a kadar gönderin yoksa şikayet konusu açmak zorundayım" dedim.
Yarına kadar beklemeyin şimdi açın dedi utanmadan
" bu sözü söylemezdiniz.

Ek 1: https://www.r10.net/profil/159580-emincanyld.html böyle bir profil ile telefon numaralarınız tutuyor birbirini. İlgili profil "KVKK kapsamında üyelik verileri gizlendi" yani gizlenmiş durumda.
Ek 2: 15 yaşında olduğunuzu belirtiyorsunuz fakat kayıt olduğunuz bilgiler ile hiçbirisi uyuşmuyor.

Sınırsız uzaklaştırıyorum.

Cümleten iyi geceler.