herkes istediğine düşmanlık edebilir, nefret de edebilir ama hakaret edemez
yorumlara bakıyorum
yorumlara bakıyorum resmen ilkokul seviyesi
insan sevdiğinden nefret ediliyorsa karşıdakinin düşüncesinin yanlışlığını ispatlamaya çalışır
misal vatandaş çıkıyor senin inandığını iddia ettiğin tanrını ben tanımıyorum dediyse yapmam gereken bilgim çerçevesinde tanrımın varlığını anlatmaktır
örneği değişelim
vatandaş çıkıyor senin mustafa kemalini ben tanımıyorum diyor, cevap küfür
bu sefer ama o da benim değerime küfretti deniyor. sen de onun gibisin o zaman . ikiniz de aynı cehaletin sadece iki ucusunuz. aranızaki fark sıfır
malesef cehalet akıyor 😃
kimse kimseyi sevmek zorunda değil. ben de bazı İslam karşıtı fikir ve söylemlerinden dolayı sevmiyorum
buraya örnek bir video bırakayım
https://m.youtube.com/watch?v=PecD52ZK4ek
bu kafa yapısında olanlar beni lütfen engellesin 👍🏻mutlu olurum
daha fazla uzatmayacağım.
not: kimseyi etiketlemeden yorum yazıyorum, cevap yazmak isteyenler de beni alıntılamasın lütfen. boş tartışmalara girmeyeceğim