son kısmada ben kahkaha attım reis
PenDC mi DGN mi sorusuna datacasa cevabını gördüğümde kahkaha attım.
10 G uplinke sahip veri merkezleri de baya çoğalmaya başladı.
Sorunuzun cevabını
@OGZ; güzel bir şekilde yanıtlamış. Bundan 1 ay öncesinde giderseniz r10 üzerinde penDC 'ye ait şikayetler bulabilirsiniz (tüm datacenter satürasyonu üzerine) bunu bir defa yaşayan ddos guarddan trafiği çeviriyor diye tekrar yaşamayacak değil. Kendilerini geliştirmeye çalışıyorlar ama bu süre zarfında kaç defa müşterileri mağdur edecekler ?
Dgn ve PenDC kıyaslaması
At mı hızlı gider eşşek mi hızlı gider gibi bir kıyaslama olmuş kanımca