youtube'da pratik anlatımlar yapan kanallar var. sınav üniversiteye giriş sınavlarıyla alakasızdı ben girdiğimde. (3 yıl kadar oldu.) paragraf çözümü ve parmak hesabıyla yaptığım problem çözümleri (kesirli sayılarla ilgili bir kaç dgs videosuna bakmıştım hep benzer sorular soruyorlarmış). bu kadar çalışmayla istanbuldaki işletme fakültelerini kazanabilmiştim. biraz daha zaman ayırılsa hukuk kazanacak seviyeye gelebilirsiniz. bir de sınavda zaman yönetimi konusunda hazırlıklı olun. ömrü sınavla geçmiş bir nesil olarak zaman yetmediği için en az 5-6 soru eksik yapmak zorunda kaldım.