Obs ndi mı ne vardı yerel ağdan görüntü aktarıyordu iki PC arasında. Mac te var mı bilmiyorum
İşte banada lazım olan zaten bu macle oluyor mu şuan yayın pcsinden yayın açtığımda aşırı bi drop olayı oluyor çözümünü bir türlü bulamadım 5.8 upload a 3200bitrate veriyorum ona rağmen donma meydana geliyor