silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun bende 1 ay dahi olmadı yeni reno aldım expertize sokmadım boya konusunda 3 kez haklarının olduğunu çoğu kiişiden duydum bu boya kazalı yeri onarma arabaının belli kısımlarında oynama deforme olmadığı için değerinin kaybetmemesi gerekiyor bence
dostum Türkiyede yaşıyorsun

20 yıllık arabanı satarken;müşteri boya değişen varmı diye soru soruyor

0km araç alırken kaportacıyla gitmek gerekıyor aracı teslım almadan önce ölçüm yaptırmak lazım,sakın komık gelmesın sızlere

hele helede ülkemızde en boktan araba milyon degerınde olmusken..