geçmiş olsun bende 1 ay dahi olmadı yeni reno aldım expertize sokmadım boya konusunda 3 kez haklarının olduğunu çoğu kiişiden duydum bu boya kazalı yeri onarma arabaının belli kısımlarında oynama deforme olmadığı için değerinin kaybetmemesi gerekiyor bence