eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güneş paneli değil bildiğin elektiriği kullandığı halde 8-10lira para ödeyen bir abimiz vardı köyde.inanmamıştım. haberlerde buna ebner birşey görünce doğru söylediğini anladım. bazı köylerde ne kadar elektirik kulalnırsan kullan 8-10lira ödüyorsun. bunun sebebini bilmiyorum ama kaçak elektirik felan değil. birşey diyorlar bunun ismine kanunen ama unuttum
İLk defa duydum bilmiyorum. Bizimki tarla tel ile çevirip bahçe yaptık ne elektrik var ne su . Panelle işimizi gördük