Merhabalar Yaklaşık 2-3 Aylık öneri üzereni @odeaweb; ile çalışmaya başladık ve gerekse saçma sapan sorularımız gerekse ücretsiz destekleri her konuda bana destek oldukları için teşekkür ederim.

Özel olarak benimle sürekli ilgilenen Can Ş. çok çok Teşekkür ediyorum bende kendim bir jest yapmak istedim çok büyük birşey değil ama Adreslerini Dondurma gönderdim bir teşekkür hediyesi olsun kendilerine gönderim sağladım umarım ulaşım sağlanır çok teşekkür ederim herşey için..