Kendiniz üretemezsiniz, standart protokoller var, ICANN sorumlu bunlardan, tüm yazılımlar falan bu protokollere göre ayarlanıyor. Kendi uzantınızı oluşturmak isteseniz 200 bin dolardan fazla masraf yaparak bazı yerlere başvuru yapıyorsunuz.
hocam konunuzu dikkatlice okudum. 8 $'a yakın domain başına ücret ödememiz gerektiğini söylemişsiniz. Ama Türk Ticaret, Go Daddy, Amen Fr gibi frimalar 1.5, 3,5 $ arasında yıllık domain veriyor. Mantıken %30-40'ını kar payı olarak alsalar, domainlere 8 $ ödeyip bide yıllık o kadar giderleri varsa nasıl bu kadar ucuz olabiliyor ? Olacak ki piyasadaki bir çok firma da 5$ altında kayıt ücreti alıyor. Bence ücretlendirme konusunda yanlışınız var hocam.