ne anlatmaya çalıştığını sen bile bilmiyorsun değil mi :d
Bence herkes herkesi sevmek zorunda değil , bazısı ona düşman bazısı buna düşman.Adamın doğrusu ona göre doğru, senin doğrun sana göre doğru.Küfür etmedikçe hakaret etmedikçe kimseye fiziken de zarar vermediği sürece herkes görüşünü savunmada serbest olmalı gerekir bence .Bir kaç videoyu izledim benim görüşüme göre değil/yada görüşüme göre de olabilir.Kimse sorgulanamaz diye bir olay da yok.Bırakın o onu savunsun sende başka bir şeyi savun.Yorumlara bakıyorum da gülüyorum sadece.Hadi selametle kalın