Bir görüş paylaşırken 20-30 kere düşünüyorum (en basit konularda bile.). Bu kendini bilmezler bu görüşlerini fikirlerini vs artık her neyse paylaşıp nasıl bu kadar rahat olabiliyorlar. Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu ebedi başkomutan Atatürk hakkında söylenen bu hakaretlere bu devlette göz yumuyorsa yazıklar olsun...