ağla ağla açılırsın kemalist
Bana değil bir başkasına da olsa bu yorumunuz çok saygısızca .Aklınızca atatürk sevenlerine laf vuruyorsunuz ? Sayın
@Admin; kişinin yaptığı terbiyesizlikten başka bir şey değil.Mesajında neyi ima ettiği çok açıktır.Kimsenin atatürkü sevenlere kemalist diyerek akıllarınca kücük görmelerine hakkı yoktur.Kurallar gereği bir şey söylemiyorum ancak sizlerden gereğini yapmanızı rica ediyorum.