Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden çekiyorsunuz buna hakkınız varmıdır ?
o konu tartışılır çektiğimiz sadece html olduğu için düzenlemek için kullanabiliriz projelerimizde diye düşünüyorum