Geçmiş olsun hocam. 2020 aralık ayında ben de opel corsa aldım, yaklaşık bir yıl sonra kuaförde sıra beklerken aynı yerden Pejo 206 almış bir vatandaşla karşılaştık, onun başına da aynısı gelmiş. Sıfır araç siperiş etmiş, araç gelince direkt expere götürmüş, o zaman boyalı çıkmış araç. Satış yeni olduğu için bayii aracı geri alıp başka araç vermiş vatandaşa.