GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden sanki TSK ya da piyangodan pay veriliyordu da şimdi verilmiyor diye hatırlıyorum yanlış mı hatırlıyorum acaba?
Eskiden doğrudan kamuya ait olduğu için oradan elde edilen gelirleri kurum e fonlar arasında pay ediyorlardı sanırım, tam emin değilim. Şuan özelleştirildiği için oradan gelen vergiyi belli kurumlara/fonlara pay ediyorlarmış. Bunlar arasında da Savunma Sanayi Destekleme Fonu da var. Resmi internet sitesinde yazıyor.
http://www.mpi.gov.tr/?q=node/5