Siyasal islamcılık böyle bir şey... Milli Piyango ilk kurulduğunda adı Tayyare Piyangosu'dur. THK'yi geliştirecek mali kaynak yaratmak maksadıyla zaman zaman yapılan piyango çekilişlerinden ibrettir. Sonradan Milli piyango kurulmuş, ve genel bir devlet geliri olarak düzenli piyango çekilişleri organize edilmeye başlanmıştır. Son 30-40 yılda ise, yasaklanan kumarhanelerin yerine her türlü "yasal" kumarı oynatma yetkisi verilmiş, devletin kumar gelirleri artırılmıştır. Bu arada kumarhaneler yasaklandı ama, KKTC büyük bir kumarhaneye dönüştürüldü.
Kumar haram deyip kumar oynatan, faiz haram deyip faizcilik yapan, içki haram deyip kokain ticareti yapan da olsa olsa ancak siyasal islamcılar arasından çıkar.
Eskiden sanki TSK ya da piyangodan pay veriliyordu da şimdi verilmiyor diye hatırlıyorum yanlış mı hatırlıyorum acaba?