Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Fabrika çıkışlı VIN kodunda yazıyorsa ve bayi size söylemediyse tamamen bayi ile alakalı sorun, ancak mahkeme vb. işlere girecekseniz uzun bir süreç yaşarsınız.
Direkt bayi ile görüşüp Renault'tan değer kaybı kadar tanzim talebinde bulunabilirsiniz ama genelde araç ile ilgili ücretsiz hizmet teklif ediyorlar.
Geçmiş olsun.