Şu an cihazınız sorunsuz çalışıyorsa pek bir zararı yok. Tam tersine biz yıllar önce ekran videosu çekmek için root atardık. (O zamanlar zorunluydu) Neredeyse kullandığım her telefona aldığım gün root attım.

Şu an iPhone kullanıyorum, ona da JailBreak atasım var.