Merhaba iyi akşamlar,
Telefonumu teknik bir arızadan dolayı telefon tamircisine götürdüm. Teslim alırken "sorunu gidermek telefonuna root atma mecburiyetinde kaldık" dediler. Arıza düzeldiği için sorun etmedim. Netten öğrendiğim kadarıyla telefonun garantisi kalmıyormuş, zaten bitmişti bu sorun değil benim için.
Bu root'un başka ne gibi zararları olabilir ?