[QUOTE=Drei;1082701111]Türkiye güneş paneli için gayet uygun koşullara sahip. Ne yazık ki bunun için bir yatırım yok. Güzel olmuş elinize sağlık.[/
şehir merkezindeki evine büyüğünü kurmayı düşünüyorum . Şirkete verceğime yatırım yapıp kullanırım daha iyi en azından kaçak kullananların parasını ödemem