Bundan 30 yil oncesi Turkiyede yasarken bizde koyden uzakta oturuyorduk elektrik yoktu bende sizin gibi ayni sistemi yapmistim geceleri lamba yakmaya ve televizyon seyretmeye iyi oluyordu. Benim 1 kucuk panel vardi birde iki aku ve traktorun uzerindeki akuyu kullaniyorduk. Traktor gun boyu akuyu dolduruyordu tabiki traktorlere saga sola gidiyorduk gittigi yerde dolduruyordu eve gelince onuda bagliyorduk bize lambalari yakmaya ve televizyona birde kucuk buzdolabi vardi hepsine yetiyordu. Aslinda buyuk 350w lik panellerden 10 adet yerlestirip 8 adettte buyuk aku evin tum ihtiyaclarini karsilar en az panellerin omru 25 yil akulerde en az 10 yil sistem kurmak iyi olur.