böyle forumda bakıyorum bazen birileri fikrini belirtiyor ya da boş yere mesaj sayısını kasmak amacıyla yazıyor adamlar bu konuda birçok insan toplanmış..
adamın aklı yok fikri var..
kime neyi anlatıyorsunuz ki ?
insanlara birşey anlatmak cidden zor. hiç tartışmaya girmeyin. görmezden gelin, vaktinize yazık.