Siyasetten zerre kadar anlamam ama şöyle bir durum var
1) ADAM DESEKİ BAHİS ( misli bilyoner ) VS HEPSİNİ KAPATIYORUM MİLLİ PİYANGOYUDA ARTIK YOK DESE MİLYONLAR AYAKLARNI GERİCİ BU ADAM BÖYLE ŞEY Mİ OLUR ARABİSTAN OLDUK DİYE HER YERDE GÖRÜRÜZ
2) ADAM KALDIRMAYIP OYNATSA BU SEFERDE YOK ÇOK DİNDARLA AMA KUMAR OYNATIYOR OLUYOR
Yani siz olsanız ne yaparsanız ben cevap bulamadım. YAni iki tarafıda sakat
Tabi ki devlet şu an vergilerden bu bahis vs parayı acayip kırıyor sağ veya sol farketmez bu sektörde olanlar deli paralar kazanıp neler neler arkada dönüyor ama sorun tam olarak şu
BİR SİYASİ GRUUBA ÜYE DEĞİLİM SİYASETİ GEÇİN TAKIM BİLE TUTMAM ama zor bir durum bilemedim