Bu ülkede bu şekilde genç beyinler bitmez.
Maşallah diyorum biri çamur yüzüne bulaşmış dedi
@erkancan_87;
Çamura benzer ama daha pis birşey yüzüne değil beynine bulaşmış.
O kadar okuyorsunuz çiziyorsunuz.
Biraz adaletli bakarsanız .
Dinimizi obje olarak kullandıklarını anlarsınız.
Haaa görüp maddi çıkarlardan dolayı arkalarında duruyorsanız.
Ona birşey diyemem aslında denilecek çok şey var ama ben bıktım anlatmaktan.
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır diye bir söz vardır.
Şuan susanlar bu cümlenin canlı halidir.
Susmayın
kaç yaşındasın merak ediyorum. ona göre cevap vereceğim. neyi ne kadar gördüğünü, ülkede neler yaşadığını bilmek isterim.