erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Brn de elhamdülillah Müslümanım. Sana gore islamiyet gericilik dini anlaşılan.. bana göre ahlak dini. Sorun islamiyetin kendisi değil, sorun islam dinine mensubum diyip çalana goz yumarak hirsiza yataklık yapan islam dusmanlaridir.
\"Zannın çoğundan kaçının çünkü zannın bir kısmı günahtır.\" (Hucurat, 49/12)

ben burda akp ya da herhangi bir siyasal aktörü savunmadım. sadece milli piyangoyu kim kurdu diye sordum. siz zan üzere ithamda bulunduz.