Vergi levhası ve ayriyetten 18 yaşında olman gerektiğini biliyorum. Ama alternatif olarak Shipy.net yaş sınırı olmadığını (yanlış hatırlamıyorsam) hatırlıyorum.
Umarım konu hakkında yardımcı olabilmişimdir. Başarılar