kanka ben günde 1.5 litre viski içiyorum her gün kolayla ne anlatıyon
şu meretle aram bir türlü iyi olmadı
aslında ıstıyorum bende viski deneyım dıyorum en kalıtelısıde olsa yok abi zehir gıbı gelıyor bana
özellıkle keyıf ıcın ıcıldıgınden bahsederler ama ben ağzıma vıskıyı degdırdıgımde ıgrenıyorum,bunun yolu varmıdır?yada yolu nedır?
aslında kola ıle vıskıyı pek benımsemıyorlar