Acayip sinir oldum 5 yılım istanbulda geçti. Her türlü soysuzla karşılaşabiliyorsun. Bak soysuz diyorum çünkü soyu olsa bir karakteri olurdu. Benzer durumlar yaşadım. Üni okumuyorsan remote olarak memleketinde felan çalış.Çekilecek bir yer değil istanbul.