ben anlamıyorum yaa. para kazanmanın çook zor olduğu bi dönemde nasıl birilerinin sözüne güvenerek sözleşme vs. olmadan para verebiliyorsunuz!? yapmayın gözünüzü seveyim biraz sorgulayıcı, uyanık olun. yanlış anlama herif seni "saf" bellemiş, kafasına göre hareket etmiş.

polis, karakol, savcılık vs. umursamıyorlar böyle şeyleri, insanlar kime güvenecek şu zamanda? güçlü olanın güçsüz olan üstündü hakimiyet kurduğu bi düzene doğru gidiyor... geçmiş olsun umarım sorunu çözebilirsin.