smmexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bir sıkıntı yok hocam.
Sadece görsele bakarak dediysen , sende de bir sıkıntı var 😂

Menü boş ekran getiriyor. Resimlerin boyutları ayarlanmamış bu yüzden boyutlardan ekran kaplanıyor.