Ben olsam ev ayağıyla gasp edildim der koşarak karakola giderdim.Yargılansın bakalım gasptan.Bu arkadasın ilk olayı değildir son olayıda olmayacaktır.Hiçbirşey çıkmasada uğraşsın dursun.Zaten sicilide bozuksa sabaha kadar anlatsa kendini kimse dinlemez.