gayet güzel. şuan kargo firmaları revaçta . projelendirip bol kazançlar dilerim hocam.
Çok teşekkürler.
Arada bir kötü domain alda nasıl domainler alınmaz onu da öğrenelim
Haha, estağfurullah.
Bu sporu yapıyosun hocam
Teşekkürler dost, elden geldiği kadar. Cansın.
Son 3 yılda kargo şirketleri nirvana yaptı
Geçen yıl açılıp kapanan şirket sayısı 30
Hayırlı olsun
Evet gerçekten öyle. Kurumsal bir şirkete pazarlanabilir duruyor.
güzel bir zahmet, kapindakargo.com boş onuda al

lazım olur
"Kapıda kargo" devrik bir domain değil lakin kapindakaro devrik zira aslı "Kargo kapında", bu da bahsettiğiniz domaini pek değerli kılmıyor.