İmkanınız varsa hocam direk bir veterinere götürün. Çünkü sağlık durumunu biz net bilemeyiz keza vermiş olduğunuz normal süt metabolizmasına ciddi zarar vermiş olabilir. Keza bizler amatör olarak yoldaşlık ederek hatalarımızdan öğrendiklerimizi iletebiliriz veterinerler en doğru şekilde yönlendirecektir sizleri. Yaşı itibariyle anne sütüne ihtiyacı var ise bu konuda ise daha yapıcı çözümler bulmanıza yardımcı olur ve buna gerek yoksa da size daha düzgün birşekilde beslenme önerilerini sunabilir.
hocam veterinere gittiğimizde veteriner 3 haftalık bir kedi demişti. fakat kabız olmadıgı için o an kabızlıkla ilgili bir şey konuşmadık. veterinere götürebilmem için mecburi yarını beklemem gerek.