Bi gelse kurye için bence uygun değil iddaa daha mantıklı gibi geldi. Niye diye soracak olursanız;
Getir : gelmesini söylüyorsun kelime anlamı olarak
Banabi: yine aynı şekilde bana bi istek
İstegelsin: aynı şey
Ama sizin domaininiz: bi gelse ne güzel olacak ama gelmeyebilir de hissi uyandırdı bende. O yüzden ısınamadım pek
Aslında bu domaini kurye firmaları ve çalışanlarının yapamadığı işlerden dolayı almıştım aynı konu da sıkıntı yaşayanlar için projelik bir durumdu.
Kargoya ne oldu evde misiniz yada kargonuz şubeye teslim edildi siz verdiğiniz adreste bile olsa bunu kullanan çalışanlardan dolayı zaman ve tekrar para kaybı yaşıyorsunuz yada ben kendi adıma çok kez yaşadım.
Bir gelse ironik bir durum hızlı ve güvenili teslimat olarak ilk etapta düşünmüştüm farklı bir startup girişimi olacaktı küçük bir proje olmadığı için sadece domaini satmayı düşünüyorum..
Düşünceleriniz için teşekkürler